Rukiye58 Arkadaşlar 4,5 aylık bebeğim var ellerinin içi yanıyor neden olur anlamıyorum doktora söyledim ateşi ölçtüğündw yoksa sana öyle geliyordur diyor ama biliyorum elinin içi ateş gibi neden olur yaşayam varmı😞
Adnnar Rukiye58 bilgim yok üstte kalsın canım benim bebegimde 4.ay 14 gunluk elleri hep soguktur kolay kolay ısınmiyor neden soguk yada cok sicak olur bilmiyorum 😑
Rukiye58 Adnnar teşekkür ederim bu araara oluyor ya nedenini bulamadım bir türlü sanırım doktora götürücem😔