Yusufyigit-1 Yapiyor mu kizlar. Pijama aldım gecen hafta internet adresinden,hem dikişleri çıktı hemde baya cekme yapti ilk aldığımda baya boldu simdi sıkıyor baya. Bir de ters çevirdim yıkadım ürünü 30 derecede. Mağazadan degiism veya iade yaparlar mı sizce??
Aycabu Yusufyigit-1 sanırım değerlendirmek için bir süre istiyorlar sizden alıp inceliyorlar ama olumlu olur gibi gelmedi bana pek 🤔