sbrygul Merhaba kızım 2 buçuk aylık ishal oldu sadece anne sütü alıyor neler yapabilirim önereceğiniz bişeyler var mı
Acemi_ogretmen_annee Anne sütü alan bebek kakası genelde hep cıvık su gibidir ishal denebilmesi için gün içerisinde 5-6 kez fazlaca yapmış olması gerekir böylemi acaba?
DevranAlp Acemi_ogretmen_annee kesinlikle sana katılıyorum ishal demen için 5-6 tane bez Alman lazım eğer içinde şüphe varsa en son yaptığı kakalı bezi yarım saat geçmediyse bi acile götür kaka tahlili iste
sbrygul Acemi_ogretmen_annee hayır normalde kakasını günde en az 5 kere falan yapar ama 1 haftadır çok sıvı geliyor 3 kere falan yapıyor çok az çıkarıyor bide ama idrarını düzenli ve çok yapıyor
sbrygul DevranAlp normalde günde en az 5 kere kaka yapıyor 1 haftadır sıvı ve günde 3 kere falan yapıyor sıvı ve çok az çıkartıyor ama idrarı düzenli ve çok onda sıkıntı yok