Bende bu ara kilo vermeye çalışıyorum hedef 5 kilo su an 💪🏻Sabah erken kalkıyorum kızım uykuya geçince 10 gibi spora başlıyorum ip atlama ya da koşma 15 dakika sonra spor yapıyorum bazen ağır (pop sugar diye bi sayfa var güzel spor yaptırıyor tavsiye ederim)bazen hafif .
oglen kahvaltı yapıyorum arada acıkırsam bi tane meyve yiyorum
aksam 7 gibi yemek yiyorum iki saat sonra tekrar hafif bi spor yapıyorum çünkü yatarken de kalori yakiliyormus bu şekilde 👍🏻
Ben su anlık bi haftadır bu şekilde ilerliyorum bozmazsam çok güzel olacağını düşünüyorum😊
Sizler neler yapıyorsunuz Öner’i var mi?