Arkadaşlar merhaba. Leslie başlayacağım inşallah 😅 ama etkili sonuç almak için günün hangi saatinde yapmalıyım bilmiyorum. Mesela sabah kahvaltıdan sonra? yada aç karnına? öğlen? Akşam? uyumadan önce? Sonuç alanlar ne zaman yapıyorlar onu merak ediyorum. Birde ben emziriyorum oğlum 8 aylık öyle yememe içmeme dikkat edemiyorum çünkü ek gıdaya biraz tepkiliyiz hala bol bol emziriyorum. Tavsiye verenlere şimdiden teşekkür ederim 🤩