Asillburcu Tugce_simsek bizde hiç bir yan etkisi olmadı zaten ağız yoluyla veriliyor bebeğimizin canı hiç acımıyor 🙏😊
Melek_ Aynurrdgn ben 2 doz şeklinde yaptıracağım. İlk doz 3 aylıkken yapıldı. 2. Doz 5. Aylıkken yapılacak.
Secilt Ayrıntılı anlatır mısınız. Kac aylıkken yapıldı nasıl oldu. Sağlık ocagindaki 2 aylik aşısıyla ne kadar ara bıraktınız
Merve1310 Biz 1. Dozunu 2 aylıkken yaptırdık ilk doz 311 tl hiçbir etkisi olmadı ağızdan veriyorlar zaten