urasemirinannesi Gögüsümle gögüsümün ucu arasında yarık oluştu iltihap akıyor sizler yaşadınız mı çocuğumu emziremiyorum tek gögüsten emziriyorum ama bu yarık olan gögsümü sağmaya çalışıyorum sürekli 😞 sizler yaşadıysanız ne yaptınız ?
mlsmrtgl urasemirinannesi Bende de şuan yarık var ama iltihap yok. Krem sürüyorum sürekli. Bide sıcak su ile ovalıyorum.
Rabiaaaaaa urasemirinannesi çok geçmiş olsun çok iyi bilirim Fito krem ve garmastan dönüşümlü kullandım göğsünü gülsuyu yada karbonatlı su ile temizledim ve göğsümu en aşağı 6saat dinlendirdim. Örneğin bı gogsumle emzirdim sonra sagip veriyorum sonra diğer göğüs bu şekil topladi
Azrakuzu urasemirinannesi göğüs ucu yarası ve sızısına en iyi krem kesinlikle lansinoh sürdüğüm anda sızısı geçiyor ve birkaç saate bir şey kalmıyor emzirirken de göğüs ucunu değil siyah kısmı komple ağzına yerleştirmeye çalışın 🙏🏻
Bgmbgmbgm urasemirinannesi benim tek göğsüm öyle olmuştu bilirim o acıyı.. gümüş kapak ve ayva çekirdeğinden jel yapmıştım öyle geçti. Gümüş kapağın içinde kendi sütüm de birikiyordu acaba o mu iyileştirdi diye düşünmüyor da değilim🤨
urasemirinannesi mlsmrtgl mlsmrtgl duştan çıktım az sağdım ama çok acıyor gögüs pedine sarı bişeyler akıyor azcık
Rabiaaaaaa . urasemirinannesi Sagdim ama emzirmedim . Örneğin sağ göğsü verdim mutlaka sol göğsü de sagdim bir sonraki beslenmede iki göğsü sagdim sütü öyle verdim . Sonraki beslenmede sol göğsü verdim sağ göğsü sagdim bu şekilde tekrarlı dinlendirdim anca topladı yoksa sürekli verdiğim zaman eskiye dönüyor gece emzirdim ama .
urasemirinannesi Rabiaaaaaa ben şimdi gündüzleri bi gögsümden emziriyorum bi göğsümü sağıp veriyorum biberonla geceleri de sadece 1-2 defa sağamadığım için emziriyorum göğsümü hem unutmasın diye hemde gögüse uyarı gitmesi için
Rabiaaaaaa urasemirinannesi söylediğim gibi dinlendirin belliki hassaz .lansinoh yazmışlar o bende hiç etki etmedi ama bı deneyin onu da
Etna Canım çok ağrıcak ama soğanı döv üzerine koy üç dört saat birde strec geçir başka başka geçmedi benim göğüs yaralarım ama. Benim iltihap yoktu bu yüzden sen kısa kış akoy kaldır belki yan etki yapar bilemeyiz