Asliyavuz Seda6019 ilk defa bu kadar geniş bi referans aralığı görüyorum doktorla görüşmekte fayda var
Dilos01 Seda6019 160 ile öğrendim betayi doğurdum bile ayaciklarimda sallıyorum su An minik kuzumu 🥰😁
[silindi] Seda6019 Benim 38 çıkmıştı sonucum ozaman acildeki doktor hamilesin demişti. Sizin baya yüksek zaten idarda da çıkmış. Hayırlı olsun.
Seda6019 [silindi] sağlık ocağındakilerin mallığı sanırım yok değilsin falan dediler . Dün yaptırdım 600 cıktı