Bety Seda6019 hayır istemiyorum test yaptım içim rahat etmedi kan verdim regl gecikti bı olsam spiral taktırcam😂
Urazinannesi2808 Seda6019 canım ben hamileliliğimi 71,5 ile öğrenmiştim. Gebelik şüphen var demişti doktor. Ebe nasıl 204’e direk hamile değilsin demiş ki 🤷🏻♀️
Adnnar Seda6019 canim test sonucu fotograf atarsan bence daha saglikli cevaplar alabilirsin ben 16.4 le ogrendim hamileligimi ama size ebe refarans araligi farkli demis bence fotograf atman daha iyi olur
Seda6019 Adnnar evet ama atamıyorum ya nasıl oluyor o anlamadım. Ama dediğim gibi referans aralığı 22.5 -235 mlU/ml . Benimki de 204 mlU/ml internette bakıyorum 5 mlU/ml sonrası gebelik diyor. Kopkoyu idrar testi de anlamadım ya
Adnnar Seda6019 img resim yükle yaz googleye orda fotografi yükle sonra fotografin alt kisminda hakkimizda yazisi var ona bas resim kodlari cikacak o kodlarin yaninda copy yaziyor oraya bas sonra burda yapiştir olur cnim