[silindi] atak dönemi maalesef 4. Ay atağı biraz uzun sürebiliyor akşamüzerleri ılık bir duş güzel bir masaj işe yarıyor sürekli kucak istiyordur muhtemelen.benim kız resmen 1 ay kucakta yaşadı 4 aylıkken. Çok zor geçiyor ama geçiyor ve 5. Ayla beraber tadından yenmiyor bebişlerin. Bu arada 7 aya 2 kaladan selamlar Allah kolaylıklar versin🙏🏻