ikicocukluAnne_ Arkadaşlar bu iki damlayı beraber kullanan var mı aranızda günde kaç kere nasıl kullandınız birisi beş damla ama sap simplexi nasıl kullandınız yanında
Lidya21 ikicocukluAnne_ biogaia sabah aç karnına demişti doktorumuz, diğeri gaz ilacı zaten günde üç dört kere kullanıyordum.
Lidya21 ikicocukluAnne_ bağırsak florası için o probiyotik doktor bana aç karnına demişti ama siz bilirsiniz tabiiki
ilknuregmn Biogaia gunde bir sefer 5 damla sap simplex gunde 3 kere kullandım 3 aylık olana kadar sonra geçti çok şükür bıraktım ben de
Tugcesilam ikicocukluAnne_ biogaia kullandık her akşm aynı saatte 5 dsmla veriyordum gaz kolay cıkarıyordu ama kaka yapmıyordu mamayı degiştirdik düzene girdi şükür şimdi arada bir oluyor 2.5 aylıgız
Umutum1 ikicocukluAnne_ biogaia günde 5 damla diğeride günde 3 defa 15 damla ikisininde 1. Kutusu bittiğinde gaz problemimiz son bulmuştu. Ama düzenli kullanım önemli.
Timurunannesi ikicocukluAnne_ canim ikisini bir kullanmıyorum yalnızca sab simplesksi kullanıyorum. Sabah 8 akşam 7 damla veriyorum
ikicocukluAnne_ Sağolun cevap verdiğiniz için eczacı da sadece biogia kullan yeterli diyor ama baya gazlı bebek duruma göre ikisini kullanayım