Bende bu sıkıntıdan dolayı doktoruma sormuştum 10 güne kadar normal demişti. Karnını ellediğinizde bi sertlik yoksa yani gergin değilse sorun yok demişti. Bunu kendinize dert etmemeye çalışın ne zaman oluruna bıraksam çocuk kakasını yapıyor sanırım stres yapmamız bebeklerimizide etkiliyor