Merhaba güzel anneler ,oğlumun 6 aylıkken tarımlarda süt alerjisi olduğunu öğrendik ve sütü kestik . Şuan oğlum 7,5 aylık . Ek gıdaya başladığımızdan beri hep ishal yapıcı besinler vermeme rağmen kabızlık sorunu yaşıyoruz. Doktor alerjiden dolayı olabileceğini söyledi . Bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı ?