Prensesss_annesiii Kizlar 4 aydir altin yukselitlr diye bekliyorduk altini 520 den aldik yatirim yaptik altin dustukce dusuyor dahada dusermi sizce bozmalimiyiz neden boyle dusuyor bu altin
Bebegimm1 Prensesss_annesiii gecen sene nasil birden yukseldiyse illa ki bu sene de yukselicek bozdurmayın her sene yükseliyor altın eski kafam olsaydı evlendigimde gider külce külce altın alirdim smdi ye köşeyi dönerdim 😂
archmom Prensesss_annesiii aceleniz yoksa bozdurmayin bizde yuklu miktarda almistik 520den baya bi zararimiz var beklicez yapcak bisey yok dusecegi kadar dustu zaten
Prensesss_annesiii Dahada dusucek diolar daha nereye dusuyor anlamadimki bi turlu yukselemedi bizde 520 yken almistik kasim ayinda );