Bahargzd merhaba canım bizde sarılık olmuştuk sık sık emzirmek gerekiyor benim göğüslerim yara olmultu baya çekmiştim ağlaya ağlaya emziriyordum çok zor uyanıyordu bir tek üzerini çıkarınca uyanıyordu bende öyle yapıyordum ev zaten çok sıcaktı soyuyordum öyle öyle emiyordu , merak etme bir süre sonra düzene giriyor göğüs ucun için silikon uç kullanabilirsin bebeğin emdikçe ucu çıkıyor. Bizim bu aralar böyle uykuya düştü araktan sanırım yoksa sürekli uyumuyor bugün dünkü gibi değildi mesela.. sarılıkta uyku çok daha ağır olur sen bol bol emzir geçer gider merak etme 🥰