Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 3 aylık ilk doğduğunda beyaz tenli kirmziydi 2 gün sonra sarılık geçirdi ve rengi sarı kara olmaya başladı sarı karaydi değeri 19 çıkmıştı fototerapi aldık 2 gün sonra değerimiz 10a düşmüştü hastaneden ciktik 4 5 gün sonra tekrar kontrole gittik degerimiz tekrar yükselmişti 14 çıkmıştı doktor yukselse zarar vermez dedi bidahada bakilmadi değerlerine şimdi 3 aylık hala daha sarı kara gibi acaba ten rengi midir yoksa sarılığı var mıdır hala bı bakıyorum ten rengi açılmış oluyor bir bakıyorum gene sarı kara bı renk oluyor ilk doğdu 2 gün kırmızı beyaz di teni sariliktan sonra değişti acaba hala sarılık olabilir mi