ilknurcelik
Kızlar 2 numarada bebelac gold ve Aptamil kullandım. Bebelac gold aşırı kaka ve az kilo alımı yaptı. Aptamil gaz ve kabızlık. Bebeğim tam 9 aylık oldu şimdi 3 numaraya geçicem ama en iyisi hangisi bebeğim sindirim sistemini rahatlatır fikirlerinizi alayım 🤔