Kubrayuksek Kızlar ben 3 buçuk ay önce doğum yaptım emziriyorum hala adet olmadım bu durumu yaşayanlar var mı? Eğer varsa ne kadar sonra adet oldu?
NrYlmzTsr Kubrayuksek tabi ki normal. 1 seneye kadar olmaması normal karşılanır. Ben 6.5 ay sonra olmuştum.
Birkizbiroglan Kubrayuksek 14 aydır hala regl olmadım. Doğum kontrol hapına başladım. Bitmesine az kaldı bekliyorum bakalım olacakmiyim diye 🌸