Yagmur52 Fırın sütlaç yapıcaktımm içine yumurta kırmayı unuttum ya uzerıne sarısını sürsem kızarır mı koku kalır mı bılemedım
MiniKaya Yagmur52 eşim aşçı yumurta kırıyor yaparken asıl olmasını gereken öyle tadı daha güzel oluyor ama ben yumurta koymadan yapıyorum 😀 üstüde gayet kızarıyor ben sadece üst ayarını açıyorum fırının
3children1mom Yagmur52 Sütlaç ta yumurta mı ⁉️😳 Ilk defa duyuyorum normal sütlaç yapar ,tepsinin içine su koyar , üst rafini acarım sadece 5 dk bile sürmez kızarır