BaraninAnnesi ben arzum kullanıyorum 3 buçuk senedir çok memnunum benimkinin modeli provita ama sanırım o şuan yok prositick ona çok benziyor hem wat ı da yüksek. Birde elektronik ürün alıyorsunuz elektronik üretimi yapan arzum, fakir, braun gibi markalardan alın internette görüyorım korkmaz karaca shcafer gibi tencere tabak markalarından alıyorlar sonra hep şikayet hep memnuniyetsizlik