Waris Kizcemm_20 çıkabilir. Beta önce kanda yükselir sonra idrara karışır. O yüzden kan testi yaptırmanda fayda var
VolkanEmrem Kizcemm_20 hm anladm cnm bn hc olmadin zannrttim yine bi kan ver iaters3n ama bn ce yok yani hakkinda hayrlisi olsum
Waris Kizcemm_20 çıkmayabilir. Geç döllenme olmuştur o yüzden hala idrarda çıkmama ihtimali yüksek. Kan en iyi sonucu verir. Ama isterseniz biraz daha bekleyin. Regliniz gecikmesi illa gebelik belirtisi olmak zorunda değil.
Kizcemm_20 Waris Pazartesi gününe kadar gelmezse kan testi vereceğim kızım da geç döllenme bebeği 8 haftalıkken kalp atışını duymuştuk
Waris Kizcemm_20 o zaman geç yumurtluyor olmanız yüksek ihtimal. Allah gönlünüze göre versin inşallah🙏🏻☺️
tubbaaa Kizcemm_20 olabilir 10 gün de negatif çıktı idrar da sonra kan verdim düzensizdir diye pozitif çıkmıstı