Beren2021 Sezeryan doğum yapali 20 gun oldu,sizler dogumdan kac gun sonra korse kullanmaya başladınız 😊
Alpitom Beren2021 bana hemen hastanede taktırdı doktorum ama zor oldu çünkü sürekli wc ye gittigim için zor oldu pratik olmadı su an iki aylık oğlum hala da takmadım 😂 taksam çok iyi olur aslında ama pratik gelmiyor bana tak çıkar tak çıkar 😂
kutsaltiramisu Ben unuttum 😄😄 kızım 16 aylık oldu. Hemen kullanılıyormuş sanırım şu an başlayabilirsiniz
Balnur Bende tam 20 günlük oldum bugün başladım takmaya internette de 3 hafta sonra takılması gerekiyor diyor sağlık açısından