Merhaba anneler, ilk zamanlar göğsüm süt dolduğunda taş gibi oluyordu. Özellikle geceleri emzirip uyuduktan 2-3 saat sonra bile dolup şişiyordu sürekli sağmak zorunda kalıyordum. Şimdi kızım 3 ay 16 günlük, yaklaşık 2-3 haftadır göğüslerim yumuşak. Kesinlikle eskisi gibi sertleşmiyor. Bazen süt yok sanıp elimle sıkıyorum direkt süt geliyor🤷♀️ kızım emerken inceliyorum her seferinde süt var. Ama tedirgin olmaya başladım sütüm azalma sürecine mi girdi acaba🥺kızım sade anne sütüyle beslendi hep. Benim beslenmemin de sağlıklı ve yeterli olduğunu düşünüyorum. Aynı durumu yaşayan var mı acaba??