nellay bnmki emiyo emmesinde sıkıntı yokta ek gıda zar zor alıyo, kilo alımı az alt seviyelerde 10,5 aylığız. Dra iki ay sonra gitcez yemiyo kilosu dahada azsa diye napcam diye yazcaktm . Ne önerir bilmiyorumda o yuzden post actım sonradan mama takviyesi yapan var mı diye . Devam sütleride var gerci, hiç mama kullanmadık bilgimde yok, sizin ikinciymiş bnden tecrubelisinz yine 🙈