Kızım 7 buçuk aylık olucak. Ama hiç bir şekilde ek gıda yediremiyorum sadece tadına bakıyor ve yememek için ağlıyor. Yapmadığım şey kalmadı. Herşeyi denedim her türlü yemeği denedim. Ama yok bir kaç kaşık yiyor sonra yemek istemiyor. Anne sütü emmek istiyor sadece. Siz bebeklerinize nasıl alıştırdınız yemek yemeyi ? Böyle red için yaptığınız mutlaka bunu dene yer dediğiniz tarifleriniz var mı ?