Kızlar bebeğim 4 aylık olacak dün mamaya başladık. Zar zor şırıngayla 60 cc içiriyorum. Bu arada 15 er dk iki göğsümü emziriyorum ama tekini emiyo diğerini 5 dk falan emiyo. Sorum şu ki 3 saatte 60 cc mama az mıdır? Bir de mamadan sonra su vermeli miyim?