5 ay 1 haftalık oğlum var. Hiçbir konuda bir düzen oturtabilmiş değilim. Bir gün bebek arabasıyla yürüyüşe çıkarıyorum full uyuyor. Tamam diyorum seviyor arabayla gezmeyi. Ertesi gün ağlaya ağlaya koştur koştur eve dönüyoruz. Diğer insanlara bakıyorum bebek arabasından çıt çıkmıyor. Sorun bende mi acaba diyorum. Her istediğini ağlayarak bana yaptırıyor eğer yapmazsam kendini yırtarak ağlıyor. Nefesi kesilecek diye koruyorum . Kucağıma alır almaz susuyor.bunu alışkanlık haline getirdi resmen. Benim sorum ben bir yerde hata mı yapıyorum. Eğitemedim mi desem 5 aylık çocuğa ne terbiye verilir ki ? İlk çocuğum. Tecrübe de yok. Şu zamana kadar hep tek baktım. Fazlasıyla zorladı beni. Uyku desen gündüz asla uyumaz. Kucağımda emerken taş çatlasın 30 dakka. Asla yerine koyamazsın. Uyanır. Gece desen son 2 aydır gecede 5-6 kez uyanır bazen daha fazla. Adam akıllı uyuyamıyorum bile. Gece uyuturken önceden emerek uyurdu. Artık o da yok. Arabasına koyup sallayarak zorla uyutmaya çalışıyorum. Benim de pilim bitti artık. Bebeklerin geneli mi böyle acaba. Yoksa benimki mi fazla enerjik hareketli bilmiyorum🤷🏼♀️