Aselinaannesi evet o şekilde. Çünkü çok bekledim ve asla poşete yapmadı. Göbeğine su mu damlatmadm neler yaptım ama yok. Sonunda öyle yaptım doktora da temas konusunu sordum ama hemen boşalttıysan bir sorun olmaz dedi 🤷🏼♀️ yine bilemiyorum yanlış yönlendirmek de istemem siz kendi doktorunuzun da fikrini alın