Gokturkum25 bizdede vardı doğdugundan beri, doktor egzama dedi, kaşları kalın kabuk tutmuş, saçlarında da vardı, bize egzama losyonu verdi, yani kortizonlu bir losyondu, onu kullandık, kulak çöpüyle sürdüm hep. O şekilde geçti, yoksa hep tekrar etti, aylarca uğraştım, kendimi kötü hissettim, neyse ki bu şekilde geçti.