Med Aparatım fln yok normal kanguru var elimde. Evde iş yaparken kullanmak istiyorum. Bebegim 3 aylık olacak yarın. Ne zaman kullanılması gerekiyor. Nette bi 2 ay yazıyor bi 3 bi 4 😬 help me
Ogulcan Med canım kanguru da markadan markaya değişiyor benim kullandığımda 1 ay itibari ile kullanılıyor
Gokturk-10 Med Benimki Solomon baby yenidoğan aparatlıydu mesela ama çocuk minyon olduğu için bacak kalça kısmı tam olmadı bende kullanamadım 🤷🏼☹️
BeybininAnasi Med benimki 3,5 kilodan itibaren kullanılabiliyordu. Markadan markaya değişiyor sanırım bu cevap
Mlkmhrrm Med 3.ay itibari ile kullanabilirsiniz doktorumuz hangi marka olduğunu bile sormadı 3 aydan sonra kullan dedi