ryhnz biz kucakta uyuyorduk, sonra kilo aldıkça zorlanmaya başladım ve eğitime başladım, öncesi bayağı araştırma yaptım tabii, 3 gün pışpış ile uyudu, 3.gün asla kabul etmedi, dediğiniz gibi ağlamaya başlıyordu hemen.
benim sürecim çok uzun ama 2 gün ağlattım ben, beşiğine koyup yanında oturup uyumasını bekledim, şimdi beşiğinde kendi kendine uyuyor uykusu varsa, bir destek vermiyorum hiçbir şekilde.
Siz de 1-2 gün ağlatırım problem değil derseniz deneyin, ben doktorumun tavsiyesi ile göze aldım.