Gzdhmzstkryl biz 2 aylıkken gaz ve kabızlık problemleriyle bogusurken basladık suan 6 aylık ve cok memnunum. İçinde palm yagı ıcermeyen tek mama. Kilo alımı tok tutması gayet güzel. Gaz ve kabızlık yapmıyor , herhangi bir koku ile de karsılasmadım ve fiyat olarakta ekonomik genellikle 850 lik olanlardan tercih ediyorum