fatosd36 bebeğim pek hoşlanmıyor hatta bir dönem bırakmıştı sonra tekrar başladı. ben kullanmaktan memnunum. 11,5 aylık, 4-5 adım desteksiz atabiliyor. Sabah kahvaltımızı hazırlarken, çamaşır asarken, lavaboya gittiğimde( olduğu yere sabitliyorum) ve evi süpürürken bindiriyorum. en sevdiği zaman süpürgenin peşinde dolaşırken yürüteçte olmak. Doktorumuz ev kazaları hususunda uyarmıştı, güvenlik önlemlerini aldık ancak aklımıza gelmeyen önlem her yeni gün çıkıyor tabiki. Bu önlemler sadece yürüteç için değil, bebek yürürken de olmalı zaten. Yürüteçte diye bebeği göz önünden ayırmak mantıklı değil. Yürüme arkadaşımız da var, yürüteçle onun aynı kategoride olmadığını düşünüyorum.
doktorumuz 7 aylıkken kullanmaya başlayabileceğimizi günlük toplam 10-15 dakika ile başlayıp maksimum 1,5 saat üzerinde durabileceğini söylemişti.