Merhaba anneler bebeğim 7 ay 10 günlük sütüm yeterli değil artık. Ek gıda veriyorum ama anne sütü veya mama içmeside gerek diye biliyorum. Aptamil mama aldık ama biberon da kesinlikle almıyor kaşıkla veriyorum yine istemiyor. Bana önerebileceğiniz bir şey var mı?