Bernagokhan Merhaba kızlar doğum yapalı 6 ay oldu ama ben doğum kiloma yaklaştım resmen süt olsun diye herşeyi yiyorum ama artık dur demeliyim kendime bu defa da sütüm kesilir diye çok korkuyorum ekmek süt yapar mı kesmeli miyim? Yeşil çay içebilir miyim? Neler yapmalıyım henüz erken mi taktik verin
Yagmur52 Bernagokhan hamur işi ekmek süt yapmaz sütünüz artması için bol bol hoşaf yeşil sebze ağırlıklı yiyin ekstradan süt yapıcı karışımlar olabılır
attbianne Bernagokhan face’de emzirme grubu var ordakiler yeme içmeden ziyade aktif emzirmenin ve bol su içmenin süt yapacagini söylüyorlar sadece emziriyorsanız daha doğrusu biberon kullanmiyorsaniz bebeğiniz memeye duskunse ekmeği kesmenin sütünüze negatif etkisi olacağını düşünmüyorum
Pamukkzm Bernagokhan süt olsun diye bol su içiyorum her fırsatta uyuyorum sütüm çok şükür iyi diğer türlü sadece kilo yapar anneye . Kilo da kaldıkça kalır bence
zeynepzeze Ekmek ve hamur işi süt yapmaz… Emzirirken yeşil çay içmemek daha uygun aslında. Şimdi kafanıza takmayın yediklerinize biraz dikkat edin sadece. Sonrasında diyet yaparsınız
Ays_61 attbianne evet katılıyorum boll bol emzirme ve boll sıvı tüketmek ve çok yorulmamak önemli olanlar bunlar bolbol dinlenirse anne süt çoğalıyor çok
kubra23 Cqdm46 benim sol gögsüm yumuşadı ama Süt var bebeğim tutuyor emiyor. Sağ taraf her sabah kalktığım da şiş doluyor sol taraf öyle olmuyor yumuşak zamanla yumuşucak gögüslerin diyorlar ama henüz 17 günlüğüz erken değil mi böyle birden yumuşaması bir de bebeğim ilk sağ taraftan emzirdim hep solu tutturamadım bi 10 gün kadar. Onuncu gün tuttu ve o gün de sağım yaptım ondan sonra yumuşadı daha da sağ taraf gibi her sabah uyandığımda dolmuyor napıcam bilmiyorum banyoda sıcak su ile ovalıyorum 10 15 dk boyunca iki gögsüm den de Süt akıyor o sırada
Ays_61 Bernagokhan canım ben diyete başladım sütüm arttı çünkü hamur işiyle sütün alakası yok hiç birşeyle yok bebek emdikçe geliyor süt kafana takarsqn olmuyor . Diyete başladım 26 kg verdim sütün gider dediler ama hala emziriyorum eğer sağlıklı beslenirsen çiğ sebze meyve güzel tüketirsen daha da kalitesi artar hamur işi faydası hiççç yok bebeğe
Zeri21 Ays_61 nasıl verdin o kadar kilo bende çok kiloluyum ve bebeğim 3 aylık ne yapacağımı şaşırdım yedikçe yiyorum
27__ Bernagokhan Yediğiniz içtiğiniz şeyler süt yapmaz. Sadece su yapar diye biliyorum. 13 aydır sütümde hiçbir azalma vs olmadı. Sık sık emzir sadece çare bu.
Kubracsr Ekmek hamurisi sütten cok kilo yapar canim 1 kase salata daha çok süt yapar. rezene anason papatya gibi birçok bitki çayı tüketebilirsin. Diyet ekmeklerle devam edebilirsin zorlanirsan . Doğum sonrası kilo almamak gerçekten emek ister yani . En azından dikkat etsek sabit kilolarda kalabiliriz diye düşünüyorum
Balkupum2505 Bernagokhan ekmek süt yapmaz bosuna yemeyin roka maydanoz kayisi hoşafi üzüm hosafi bu tür seylerle beslenin
Birmartannesi Bernagokhan hamur işi sut yapmaz bakin koyun inege haa bire ott yiyorlar bizde kısmen bir inek gibiyiz,, dereotu taze soğan bulgur rezene cayi hurma dut kurusu şerbeti incir gibi şeyler sut yapar,,
Cqdm46 kubra23 öncelikle emzirme konusunu illa emecek diye kafaya takmayın. Benimde kısa sürede göğüslerim yumuşadı. Bu süt yok ya da daha az süt var demek değil
kubra23 Cqdm46 tabii doğru olabildiğince rezene çayı içiyorum Yeşillik yiyorum vs ama biri küçük biri büyük Olunca neden diye sorguluyor insan