Azra12345678 süt parası için herhangi bir yere başvurmanıza gerek yok bebeğinizin doğumu sgk ya işlendiyse yatacaktır tek seferlik 202 TL e devletten kontrol edin emzirme parası olarak. Doğum parası için çalışan değilseniz sosyal hizmetlere gidip bir form dolduruyorsunuz o kadar çalışan iseniz doğum öncesi ve doğum sonrası raporunuzun işveren tarafından onaylanması gerekir bu da rapor bitiminden sonra olur yani misal bugün rapor tarihiniz bitti ise işveren yarın onay yapar 15 gün içerisinde rapor ücretinizi alırsınız, sgk ya tanımlattığınız bir banka hesabınız yoksa hepsi PTT ye yatar