Ecekeser Aysu1998 normal canım benim kızım aşırı şaçlı bir bebek olarak doğdu ve tüm saçları döküldü 4 ayından sonra şuan 7 aylık tekrar çıktı ve çıkıyor normal bir durum anne karnındaki saçları dökülüyor