Cagatayinannesi sanırım bende artık uyarmayı bırakıcam doktor bi sıkıntı olmaz yapabilirsin dedi ama alışkanlık yapsın istemiyorum. Az önce kendisi sıkıntısız bi şekilde yaptı. Ve huzurlu bi şekilde uykuya daldı. Sanırım artık kaka sayıları azalıyor ilk günler ki gibi olmayacak. Verdiği kremlerde işe yarıyor olabilir tabi