arkadaşlar merhaba oğlum 3 aylık ve idrarindd enfeksiyon mikrop çıktı doktor 10 gün antibiyotik kullanmamazı söyledi tekrar test yaptrdık mikrop üremiş sünnet yaptırın dedi tam uykularımız düzene girmişti dedim son 3 gündrü ağlıyor sürekli benzer durum yaşayan oldumu sünnetten sonra düzeldimi?