Benim kızımda öyleydi ama dr normal olduğunu söylemişti biz götürmüştük dönem dönem olabilir ishal olmadığı sürece bir sıkıntı yok demişti onlarında sindirim sistemleri gelişiyor bağırsak hareketleri de değişiyor ondan kynaklanıyormuş bende endişelenmiştim yoksa