Sezenkumsal92 merhaba benim oğlumda sürekli ateşleniyor. Aralıkları belli olmuyor bazen ayda bir bazen 2 ayda bazen 3. Dr boğaz enfeksiyonu deyip antibiyotik veriyor. Oğlumunda crp si yüksek çıkıyor. Başka dr a götürdüm boğazında bişey yok ateş takip edelim dedi ilaç kullanmadan 2 kez atlattık. Ama 1 hafta önce yine ateşlendi crp 59 geldiği için yine antibiyotik içtik. Bende çok üzülüyorum sürekli antibiyotik içiyor çocuk neden oluyor anlamıyoruz. Ama sizinki düzenliyse phafadır. Onda antibiyotik kullanılmaz. Kortizon veriyorlar. Birde phafada süt ürünlerini,kakao ve mayalı ürünleri kesin diyorlar. Bir deneyin isterseniz.