Bebeğimin cildi çok hassa olduğu için ıslak mendil kullanmıyoduk.havlu mendil aldık özellikle. Ama o bile tahriş etmiş.tam kakasını yaptığı yerdeki deri kalkmış resmen.çok acı veriyo kızıma.böyle yara olmuş gibi. Geç farkettim.başına gelwn oldu mu.kaç günde iyileşti