Kademeli olarak bıraktırmak hem anne göğsü için hem bebek için ennkolayi sanırım :(
Önce gece beslenmesni azaltin sonra gündüzü biraktirin bence ,benim tecrübelerim ve okuduklarimdan öyle hatırliyorum.bide yardım alma şansınız varsa gece bebek bakımıyla ilgilenecek eş olur ya da aile olur ,ben sütten keserken annemin yanına gitmiştim benden çok onlar ilgilendi ,biraz dha isim kolaylamisti