Dasbaby Yeldanuroner aralarında en iyisi ama bazı bebekler tadını beğenmiyor.Combiotik olanı hem gaz yapmıyor çok fazla hem alerji değeri az.Maalesef benim bebeğim pek fazla beğenmiyor o ayrı mesele
Cheerfulmom Yeldanuroner ben hipp kullanıyordum kilo aldırmıyor ve çok hızlı sindiriyor o yüzden çok sık çıkıyor ama giyemiyordu migdesi küçük olduğu için hep bi ağlama krizleri . Sma ya geçtim çok şükür düzeldi sorunlar
Yeldanuroner ArasMom_34 canım memnunmusun acaba ben yeni doğan ixin aldım bagzi yorumlara baktım internetten tüm mamalar için değişik yorumlar var memnunmusun
ArasMom_34 Yeldanuroner her bebeğe göre değişim yapıyor kusma gaz kabızlık gibi sorunlar yaşamadım ben
Birannebirbebekkkk Başından beri hipp kullanıyorum çok memnunum bir sıkıntı yaşamadık. Tavsiye ederim
Yeldanuroner dln97 benim dış sorunum var doktorum emzirdikten sonra ilaç kılan dedi o sırada bebek acikirsa diye sadece günde bir iki kere vericem geri kalan anne sütü doktorum sorun olmaz dedi ama içim rahat deil
dln97 Yeldanuroner doktorunda dediği gibi mama açısından bi sorun olacağını sanmıyorum ama biberonla verirsen belki meme reddi yaşayabilirsin
Dildare Doğduğundan beri hipp organic combiotic kullanıyorum. Gaz, kusma vs hiç bir sıkıntı yaşamadık şu anda 5 aylık oğlum. Ama tabii her bebek farklıdır. Umarım siz de memnun kalırsınız.
kubra2608 Yeldanuroner ben hipp combiotic kullandım bebeğim 1 aylıkken ama doyurmadı sürekli acıkıyordu 1.5 saatte filan o yüzden değiştirdik