Prens_annesii Kızlar annem dün akşam balkabağı getirdi şekeri az gelmiş sanırım güzel olmamıştı kendide söyledi bi kere aldım beğenmedim bi tabakda var yazık günah atmak da istemiyorum nasıl değerlendirebilirim bi fikri olan varmı ya 🙄
DefneninnAnnesi Ez güzelce muhallebiyle pasta yap YouTube çok farklı tarifler var bakmanı tavsiye ederim