Yeğenim otizmli mi arkadaşlar yeğenim 12aylik sosyal bir çocuk gülüyor taklit ediyor gelişim geriliği yok fakat evde sürekli ismi söylendiğinde tepki veriyor arabada vermiyormuş dışarı bakıp odaklaninca ablam adını telaffuz etse de dönüp bakmıyormus bir arkadaşı nesneleri parmağıyla işaret etmesi gerek demiş 11.ay yeni bitti henüz işaret etme yok internetten baktım işaret etme kaçıncı ayda olur bilmiyoruz ama Gigi gibge gibi sesler çıkarıyor baba meme diyor otizmli bir bebek nasıl anlaşılır bilen varsa yazsın ablam kötü çocuk psikaytrdan randevu aldık ama üç haftaya yer bulduk bu nedenle şuan sormak ihtiyacı hissettim