minicin Bezin pipisine gelen kısımda leke vardı. Başına gelen var mı? Tedirgin oldum. 2 aylığız bu arada.
Arasdamla minicin bizde de vardı doktor ürat kristali dedi böbrek yapısı tam gelişmediği içinmiş anne sütü alınca geçer dedi
Cemilev minicin Benim öyleydi cnm sütüm yetmiyor dedi doktor su azlığındaymış ama bence resmini cek doktoruna sor cnm
minicin Balannesi kakali bezi yeteri kadar olunca çok zorlanlmiyordum aslında yetersiz beslenmeden mi oluyor
minicin Zeynar su ihtiyacını önsutten karşılıyor diye biliyorum anne sütü ile nasıl susuz kalıyor ki 🤷
Arasdamla minicin ben de anne sütü verdiğim halde oldu normal bir durum ama endişe etme ben de çok korkmustum
Manolya minicin ben kırkı çıktıktan sonra içirmeye başladım ama sen içirmek istemezsen tabi kendi tercihin su vermezsen bol bol emzir yada serum onu idrarıyla atması lazım
minicin Cemilev kakali bezli sayısı iyi aslında nasıl yetmiyor ki anlamadım insan ne yapacağını şaşırıyor 😬
Arasdamla minicin seni çok iyi anlıyorum telaş yapma ben bezin fotoğrafini doktora attım tahlil yaptırdım Allah'a şükür sıkıntı yoktu 😊
Cemilev minicin Canim kakalı bez bendede iyiydi ama doktor kakalı bez değil cisli bez önemli benim İcin bir gün boyunca 5-6 kere cisli bez degistiyormusun dedi o donemde değiştirmiyordum kuruydu ama suan cok şükür
nrcnmrt Cemilev çişli bez değiştirirken bez dolu dolu, ağır mı oluyo? Ve birde ne kadar sıklıkla değiştiriyosunuz?