Bebeğimin anne sütüne alerjisi vardı zorlu bi süreç geçirdim 1 yaşına girdi döküntü kusma burun tıkanıklığı mukuslu kaka bitti çok şükür kabızlığı düzeliyor şükür sadece burnunu ve gözünü kaşıyo doktoru 18.ay da oda geçer dedi artık herşeyi yiyorum emziriyorum da sadece inek sütünü vermek istemiyorum korkuyorum sizce ne zaman vermeyelim