Merhabalar, bebeğim 1 aylık oldu. Son zamanlarda her gece en az 2 kez çişini yapmış ve çişi sızdırmış olarak uyanıyoruz. Gece defalarca kıyafet değiştirmek çok zor😞 bebeğim 3650 kg doğdu suan da yaklaşık 4500 kg (1 aylık kontrolüne yarın gideceğiz). Biz Prima 1 kullanıyoruz; bu akşam Prima 2 kullandım o da fayda etmedi. Sizce gece altını bağlarken düzgün yapamıyor muyum? Gündüz genelde bu problemi yaşamıyoruz. Önerileriniz var Mıdır? Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden tesekkurler 🙏