Merhaba anneler 5 ay 8 günlük bebeğim var bugün sağlık ocağına gittik rutin kontrol içn oğlum 1 ayda sadece 300 gram almış ek gıdaya mı başlamalıyım yoksa mamami vermeliyim bu arada sütüm var geliyor ama eskisi gibi değil bu arada diyet yapıyorum ve hemşirenin dediğine göre sütümün kalitesi gitmiş evde kilo aldıran tarifler yapmalıyım bebeğe